mandag 23. februar 2009

Digbi.no - Digitale bilderammer på nett!

Digbi.no vil gi deg et godt tilbud på digitale bilderammer. Vi har utarbeidet et samarbeid med jWin Electronic Corporation (www.jwin.com) der vi gir deg et tilbud om digitale bilderammer til en rimelig pris. Digbi.no vi gi deg et utvalg på over 20 design i prisklassen 300-2500 kr.

Vi vil oprette et domene (www.digbi.no) hos fastname.no for 295kr første år. År 2 og utover for 50kr pr/år.

For å designe nettsiden vil jeg kontakte en venn av meg, en lovende web-designer og få en kostnad på ca. 1500-2000 kr. Portfolio: www.simplexmedia.deviantart.com

Hvem er kunden? Deg, deg og deg. Alt fra enkeltpersoner og barnehager til gamlehjem.

Våre produkter er jWin digital frames. Stilfulle rammer med en innebygd 7-8.5” skjerm. Vi vil også selge nøkkelring "rammer" med en skjerm på 1-1.8". Det er brukervennelige produkter og hver av bilderammene kan lagre opptil 80 bilder. Det kan medfølge en ekstern kontroll eller være innebygd i rammen, skjult på en diskre måte.












Kostnaden for Digbi vil variere, 150 - 1400 kr og vi bli solgt med en profitt på 30-35 prosent.
Digbi.no vil også møte stor etterspørsel når familier/arbeidsplasser som ikke har plass til alle bildene kan lett få plass til ALLE inne i ÉN ramme. Hva skiller Digbi's bilderammer fra andre bilderammer? Digbi gir deg et vidt utvalg i design som passer inn overalt. Vi kan også ærlig si at jWin's digitale bilderammer er på ypperste nivå når det gjelder kvalitet.

Markedsføring vil foregå på nett. Digbi.no vil kjøpe opp topphit på google for 300 kr og vil også kontakte reklameannonsører på nett (Må undersøkes nærmere)

Digbi.no vil bli drevet av en person. Og all bemanning vil skje på nett.

Lokalet er hjemmet og det eneste utstyret som trengs er en pc og mange pappesker.

Må melde inn enkeltmannsforetaket mitt i brønnøysunds registeret.

Budsjett kommer senere...

Martin Stene
Digbi.no

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hvorfor vil folk kjøpe digitale bilderammer gjennom deg og ikke fra jWin?
Hvor mye vil du tjene?
Hvem er vi?

Elisabeth sa...

Jeg fortsetter:
Du bør være litt mer konkret i forretningsplanen din, og gi gode svar på spørsmålene i forrige kommentar.

Du har tenkt godt på markedsføring og er konkret i henhold til dette. Jeg er sikkert på at dette er en god ide og at det er marked for et slikt produkt.